Skip to main content

Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a nagyszilvia.hu
weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő
(továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához
szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon
elérhető tájékoztatások nyújtják (pl. Házi rend). A Felhasználó a honlap használatával és a
szolgáltatások igénybevételével tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben
foglaltakat. Ez a szerződés 9 számozott oldalból áll.

2. A Szolgáltató

- Név: Firefox Kft.
- Székhely és levelezési cím: 2234 Maglód, Fő út 92.
- 1. Rendelő telephely címe: 1173 Budapest, Flamingó u. 19.
- 2. Rendelő telephely címe: 8172 Balatonakarattya, Bercsényi lejáró 1./ 4. sz.
pavilon.
- Képviselő neve: Nagy Zoltán Gáborné
- Cégjegyzékszám: 1309087691
- Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Bíróság
- Adószám: 12630219-1-13
- E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. v. Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. v.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- Mobil szám: +36309605825
- Bankszámlaszám: 10402094 50526967 81491007

3. A honlapon folytatott tevékenység

Ezen a honlapon lehetőség van tájékozódni a Szolgáltató szakmai kompetenciáiról, az
általa nyújtott szolgáltatásokról, azok áráról, különféle aktuális hírekről, újdonságokról, a
Rendelők megközelíthetőségéről és referencia munkáinak fotóiról, továbbá lehetőség van
megvásárolni ezeket a szolgáltatásokat is, akár ajándékutalvány formájában, de
természetesen ezek az utalványok a Rendelőkben személyesen is megtekinthetőek és
megvásárolhatóak. Folytatás alább (5.1).

4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség
Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba
esetén zárja ki felelősségét. Például:2
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a
Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni
károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott,
továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való
felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért
és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik
személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat
(például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett
tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység
folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá
esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
Azzal, hogy belép a nagyszilvia.hu honlap valamelyik oldalára, elfogadja az alábbi
feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, előfizetője a
rendszer egyik szolgáltatásának sem:
A nagyszilvia.hu weboldalon („honlap”) található tartalom a Firefox Kft. (“szerző”) szellemi
tulajdona.
A Firefox Kft. fenntart minden, a honlap bármely részének bármilyen módszerrel,
technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A honlaphoz tartozó
oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.
A szerző előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos a honlap egészének vagy részeinek
(szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program
stb.) feldolgozása és értékesítése. A honlap tartalmának egyes részeit – kizárólag saját
felhasználás céljából – merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az
esetben sem jogosult a lap így többszörözött részének további felhasználására,
terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi
forgalomba hozatalára.
A szerző oldalai teljes egészében, a reklámokkal, hirdetésekkel együtt szerzői jogvédelem
alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz
bármely módon újraközvetíteni tilos. Tilos továbbá a szerző előzetes írásbeli engedélye
nélkül a lap tartalmát tükrözni, azaz technikai művelet segítségével nyilvánossághoz
újraközvetíteni, még változatlan formában is.
A Felhasználó elfogadja és kifejezetten egyetért azzal, hogy a róla készült fotókat a
Szolgáltató esetlegesen nyilvánosan felhasználhassa.3

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata
A honlap lehetőséget biztosít a Felhasználók számára a választott szolgáltatás(ok)
kiválasztására és online megrendelésére, kifizetésére. A honlapon a Felhasználó
menüpontok segítségével böngészhet. A szolgáltatások kategóriarendszerbe sorolva
találhatók meg a honlap kezdőlapját legördítve, de a jobb felső sarokban található 3
vonalas ikon legördülő menüpontjai alatt is megtalálhatók.
Ha vásárolni szeretne, a legördülő menü lista alján keresse az Ajándékutalványok,
szolgáltatások, kezelések vásárlása nevű menüpontot. A részletes termék oldal a termék
nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék/szolgáltatás
részletes jellemzőiről, áráról.
Az időtartamot és a mennyiséget a termékek alatt lévő legördülő választási lehetőségek
segítségével választhatja ki. A honlapon a keresőbe beírva lehetőség van kulcsszó alapján
információt keresni.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb felett a
szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont
segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen
mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb
segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés
gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.
Vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név,
telefonszám, számlázási cím.
1. Válassza ki és töltse le a bérletet/kezelés utalványt/ ajándékutalványt a honlapon
található mintákból
2. Válassza ki a megfelelő opciót (ha van) a listából, majd vásárolja meg a bérletet/kezelés
utalványt/ ajándékutalványt a "Kosárba" gombra kattintással!
3. Nyomtassa ki és töltse ki a kedve szerint a bérletet és írja rá a vásárlást visszaigazoló
e-mailben küldött megrendelés számot. A bérlet ezzel máris érvényes és ajándékozható,
felhasználható.
Fizetés előre utalással
Ha Ön ezt a fizetési módot választja, banki előreutalással egyenlítheti ki a választott
utalvány(ok), vagy bérlet(ek) ellenértékét.
A Felhasználó adatai törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól. A hozzáférési adatok
titokban tartásáért a Felhasználó felelős.
A Szolgáltató 3. félnek nem adja ki az adatokat.4
Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni,
ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt vagy az másra változott. A
megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára
megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével
ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok
mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott
adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb
segítségével véglegesítheti rendelését, amely fizetési kötelezettséggel jár. Erről a
honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után
(pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot vagy nem kapott visszaigazoló e-mailt,
akkor azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 24 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a
Felhasználó nem kapja ezt meg 24 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó
mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési
adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a
rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos
megjegyzéseit.
Amennyiben a Szolgáltató időpontot ajánl a Felhasználó részére, akkor azt 24 órán belül
tartja meg, ha ezen időn belül nem kap a Felhasználótól választ, az időpont más számára
értékesíthető.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. Történhet szóban és írásban.
Mindkét időpont foglalás fizetési kötelezettséggel jár, ha nem történt megjelenés a lefoglalt
időben vagy azt minimum 24 órán belül - bármilyen úton (SMS, Messenger, Viber,
WhatsApp, e-mail, telefon) - le nem mondták.
A honlapon történt (ajándékutalvány/bérlet/kezelés utalvány) megrendelés leadása
elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A
szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók
jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.5
5.4. Számla
A Szolgáltató minden esetben elektronikus számlát állít ki, mely a megrendelt termékekkel
egy napon kerül elküldésre.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azokat külön kell
megrendelnie vagy a " Megjegyzés" rovatban kell ezt feltüntetnie részletesen leírva mit is
szeretne!
5.5. Fizetés
Azon fizetési módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes
bemutatása. Például:
5.5.1. Előre utalás
Előre utalásos fizetés esetén, kérjük mindenképp várja meg visszaigazoló e-mail-ünket,
amiben a pontosan utalandó összeg szerepel, illetve az összes észrevételünk
megrendelésével kapcsolatban.
5.5.2. Készpénzes fizetés a szolgáltatás helyszínén.

6. Átvételi lehetőség

6.1. Elektronikusan (a honlapról letölthető formában) vagy személyesen (papír formában)
a rendelők valamelyikében előre egyeztetett időpontban.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e,
minden adat helyesen szerepel-e rajta. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a
terméken, a Felhasználó kérheti a Szolgáltatótól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék a
Szolgáltatótól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék
mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a
Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért az elszállítást végző személy távozása
után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában
elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az
áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató
díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget
nem vállal!
6.2. Átvételi határidő
Amennyiben papír alapú utalványt kíván vásárolni, akkor az adott helyszín nyitvatartási
idejében előre egyeztetett időben teheti meg személyesen.

7. Elállási jog

7.1. Elállási jog gyakorlásának menete6
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége
körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ,
igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat
címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a fel nem
használt bérlet/kezelés utalvány/ajándékutalvány átvételének napjától számított tizennégy
(14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállhat.
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti
időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű
nyilatkozatát köteles eljuttatni, például postán vagy elektronikus úton (e-mailben) küldött
levél útján a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a
Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt
határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott
rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben
haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a
Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon)
elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő
értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő
számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy
hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban
feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának
közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a
Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt
futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A
Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék
visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség
nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a
Fogyasztó által teljesített ellenszolgáltatást. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést
mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi
időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez7
kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a
Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A megvásárolt terméket csak eredeti, sérülésmentes állapotban, a számla visszaküldése
mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Az átvételtől számított 14 napon belül kérjük
visszahozni részünkre a terméket, különben már nem áll módunkban visszavenni.
7.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy rendelt meg külföldről, mert amúgy a saját
áruházában ezt a terméket nem árulja vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen
a Felhasználó személyére szabtak.
Amennyiben a Felhasználó vagy Ajándékozottja lefoglalt egy időpontot és azon nem
jelenik meg vagy nem mondja le min. 24 órán belül. Ez esetekben nem jár vissza a
kifizetett összeg és más időpontra sem cserélhető. Az a kifizetett idő elveszett.

8. Panaszkezelés

8.1. A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan
vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a
panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz
fel.
A Szolgáltató köteles a jegyzőkönyv egy példányát, a rendelőben személyesen közölt
szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges,
akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
8.2. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi
válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár
el.
8.3. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató
egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.
Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást vagy e-mailben történő választ
jelenti.8
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a
Felhasználót.

9. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

9.1. Amennyiben a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult
panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz
elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A
fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes
járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak,
így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat
ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a
fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket
ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással
kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online
vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a Szolgáltató, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a
panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
h t t p s : / / we b g a t e . e c . e u r o p a . e u / o d r / m a i n / ? e v e n t = m a i n . h o m
e . s h o w& l n g = H U

10. Egyéb

10.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett
árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon
történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra
érvényes.
10.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek
és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és
a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba
észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a
vásárlást.9
10.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a fenti címeken érhető el.
10.4 Hatályos
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2004.05.01.
© Magna Natur Med

Nyitvatartás

+36-30-960-5825


Kizárólag bejelentkezés szerint!

Budapest

Cím: Budapest, Flamingó u. 19.
Nyitva:
Hétfő: 8-20 h
Kedd: 6-20 h

Balatonakarattya

Cím:Balatonakarattya, Bercsényi u. Napfény pavilonsor 4
Nyitva:
Csütörtök: 8-20 h
Péntek: 7-20 h